درب های اتوماتیک شیشه ای

جمعه 2 خرداد 1399
14:57
آذین در

آذین در ارائه کننده بهترین برندهای اروپائی با بهترین کیفیت و بهترین قیمت با دو سال گارانتی و 10 سال خدمات

کرکره برقی

کرکره برقی جهت ایمنی مخصوص خانه و محل کار جزو شرکتهای مطرح در بازار کرکره برقی در تهران می باشد که از پره های آلومینیومی دو پوسته ای جهت امنیت بیشتر کرکره برقی استفاده می کند . ما می توانیم برابر سلیقه شما هر طرحی را که بخواهید را اجرا کنیم.

درب های شيشه ای سکوريت

درب شیشه ای سکوریت یکی از انواع کاربردی و مفید از انواع درب شیشه ای اتوماتیک موجود می باشد.درب شیشه ای سکوریت به دلیل مشخصه های مهمی که دارد مانند استفاده راحت و آسان ، نصب سریع ،‌ قدرت موتور و ظاهری زیبا و هماهنگ با محیط کاربرد زیادی دارد.

درب های اتوماتیک شیشه ای

امروزه از درب اتوماتیک شیشه ای در بسیاری از مکان‌هایی مانند بیمارستان‌ها، فروشگاه‌ها، سازمان‌ها و … که جزو بیشترین رفت‌وآمدهاست استفاده می‌شود. درخواست معماران و مدیران ارشد این بناها خواستار استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای هستند .

درب های سرویس بهداشتی hpl

اين نوع كابين ها براي ايجاد فضاي مناسب جهت توالت، حمام و رختکن های عمومی طراحی گرديده است. با استفاده از ورق های HPL به عنوان صفحات جدا كننده و درب ها و هم چنين اتصالات آلومينيومی با طراحی ويژه ، محصولي مقاوم و زيبا با كارايی بالا به وجود می آيد.

استاندارد های شرکت

آذین در ارائه دهنده معتبر ترین برندهای اروپایی با بهترین کیفیت و بهترین قیمت با 2 سال گارانتی بی قیدوشرط و 10 سال خدمات پس از فروش و سرویس های دوره ای هر 4 ماه یک بار می باشد.

اندیشه ای نو در صنعت ساختمان

شرکت آذین مارال در شرکت درب اتوماتیک در کشور است که با همراهی نیروی انسانی کارآزموده در دفتر مرکزی و در دفاتر فروش خدمات خود را در سراسر کشور ارائه می دهد.

ساخت بهترین درب های اتوماتیک شیشه ای

آذین در آماده ارائه خدمات پس از فروش 24 ساعته با اکیپ کارآمد به مشتریان عزیز می باشد .

http://www.azindar.com/


[ بازدید : 35 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به درب های سرویس بهداشتی hpl است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]