درب های سرویس بهداشتی HPL

جمعه 2 خرداد 1399
14:56
آذین در

hpl که مخفف (high pressure laminate) است . نام صفحاتی می باشد که از ترکیب لایه های سلولزی و رزینهای فنولیک به وجود می آید . این ترکیب پس از قرار گرفتن در دمای بالای 180 سانتی گراد و فشار 80 بار تبدیل به صفحاتی محکم با مشخصات فنی ویژه می گردد. سطوح نهایی این صفحات توسط لایه های رنگین و پوشش ضدخش پوشانده می شود . صفحات HPL کاربرد وسیعی در زمینه گوناگون دارد .

این صفحات از ضخامت 26 میلی متر تا 3/0 تولید می گردد . HPL مورد استفاده در این سیستم دارای ضخامت 12 میلی متر می باشد .

مشخصات فنی

1- مقاومت در برابر آب :

صفحات HPL در تماس با آب و رطوبت کاملا مقاوم بوده و از اینرو جنس ایده آل برای محیط های نمناک است .

2- سهولت شست و شو :

به سبب عدم جذب آب لک نمی شود و در صورت شست و شو براحتی تمیز می گردد . و مواد تمیز کننده معمولی بر آن بی تاثیر است .

3- استحکام :

ترکیب مقاومت خمشی و قابلیت ارتجاعی در ساخت صفحات HPL مایه مقاومت مطلوب آن در مقابل ضربه و HPL گردیده است.

4- بهداشتی بودن :

پایه فنولیک و درجه حرارت بالا و فشار زیاد در ساخت صفحات HPL سبب مکقاومت آن در مقایل اغلب مواد شیمیایی و آتش گردیده و محیط نامناسبی برای رشد باکتری ها محسوب می شوند.

5- خراش ناپذیری

لایه نهایی روی صفحات HPL مقاومت خوبی در مقابل خراشیدگی از خود نشان می دهد.

nn (1)

این کمدها به دو صورت استاندارد و سفارشی با یراق آلات مرغوب تولید می گردد . پیش بینی دریچه های تهویه و در صورت لزوم سیستم های اتوماتیک و پیشرفته قفل از ویژگی های این کمدها می باشد . این کمدها در صورت درخواست سفارش دهنده می تواند با بدنه mdf و درب hpl تولید گردد

کابین و درب سرویس بهداشتی hpl [ خدمات hpl ]

اين نوع كابين ها براي ايجاد فضاي مناسب جهت توالت، حمام و رختکن های عمومي طراحي گرديده است. با استفاده از ورق هاي hpl به عنوان صفحات جدا كننده و درب ها و هم چنين اتصالات آلومينيومي با طراحي ويژه ، محصولي مقاوم و زيبا با كارايي بالا به وجود مي آيد. نگهداري اين سرويس ها از نظر بهداشتي فوق العاده ساده بوده و سالهاي متمادي قابل استفاده مي باشد.

ويژگي های سيستم

عمر طولاني

مشخصات فنی ويژه صفحات hpl و انطباق آن با محیطهای مرطوب و بهداشتی ، این سیستم را تبدیل به مناسبترین و بادوام ترین گزینه برای چنین فضاهایی نموده است.

طراحي مدرن و دکوراتیو

با استفاده از صفحات hpl و یراق آلات روز دنیا، سیستم های کابین و درب سرویس کابین گستر میتوانند جلوه زیبایی به تمام قسمتهای پروژه بدهند.

سهولت در تميز كردن

وجود فاصله بين ديواره كابين ها و سطح زمين مانع از تراكم آلودگي در كناره ها گرديده و سهولت شستشو را به همراه مي آورد.

سرعت بالاي اجرا در هنگام نصب

مراحل نصب اين سيستم در انتهاي كار ساختماني و پس از پوشش كامل كف و ديواره و سقف صورت مي گيرد .

صرفه جوئی در فضا

از آنجا که معمولاً در اجراء سرویسهای بهداشتی کمبود فضا شایع است، استفاده از صفحات HPL با ضخامت 12 میلیمتر میتواند راه حلی مناسب برای افزودن به فضای مفید سرویس باشد.

از درب های hpl برای درب اتاق‌ها ، درب سرویس بهداشتی و حمام استفاده می شود. البته با توجه به مقاومت نسبتا خوب می توان به عنوان درب ورودی نیز از آن استفاده کرد، ،همچنین به عنوان درب داخلی ملامنیه این نوع درب بیشتر به عنوان درب اتاقی استفاده میشود.پس یکی از بهترین گزینه برای درب اتاق منزل شما درب اتاقی ملامینه است،که هم هزینه کمتری برای شما رقم میزند و هم استحکام و زیبایی لازم را به همراه دارد. همچنین امروزه برای اکثر درب های سرویس بهداشتی به دلیل عمر بالا ، استحکام و مقاومت از درب های سرویس بهداشتی hpl استفاده می شود.

nn-3

درب های سرویس بهداشتی اچ پی ال همان درب های چوبی با روکش ملامین هستند که در دسته درب های روکشی و ضد آب قرار می‌گیرند. از روکش‌های ملامینه ضد آب در ساخت درب های سرویس بهداشتی hpl استفاده می‌شود.

در صنعت تولید درب های ساختمانی ایران از درب های تمام چوب و روکشی استفاده می‌شود. روکش اچ پی ال یا ملامینه در درب های hpl مخفف کلمه High Pressus Laminate ) ورقه‌های تحت فشار بالا( است. یعنی چندین لایه ورق الیاف، آغشته به رزین شده و تحت گرما و فشار به هم چسبانده می‌شوند.

نام دیگر درب های اچ پی ال در صنایع چوب، درب های اچ دی اف است؛ چون با پرس شدن یک ورقه کاغذ کرافت به ضخامت پنج میلی متر روی ورق‌های اچ دی اف به ورق‌های اچ پی ال می‌رسیم. این ورق‌ها به عنوان روکش درب های hpl به کار می‌روند.

کاربرد ورق‌های ملامینه و درب های HPL

این درب‌ها در صنعت ساختمان مصارف مختلفی دارند و به عنوان درب های ورودی، درب اتاق و سرویس بهداشتی به کار می‌روند. این درب‌ها به جهت استفاده از روکش HDF ملامینه، دارای مقاوت رطوبتی و حرارتی بالایی هستند.

ورق‌های ملامینه به کار رفته در درب های hpl در ضخامت‌های مختلف برای مصارف خانگی و اماکن عمومی تولید می‌شوند. این ورق‌ها برای پارتیشن بندی توالت‌های عمومی، کمدهای استخری و رختکن اماکن ورزشی هم مناسب هستند.

f1

با توسعه شهر نشینی و متعاقب آن کوچک شدن فضای آپارتمانی و افزایش هزینه ادوات ساختمانی، تولید کنندگان درب های ساختمانی به فکر تولید درب های مقرون به صرفه و مناسب برای فضاهای کوچک سرویس‌های آپارتمانی افتادند. این درب‌ها علاوه بر داشتن ظاهر و وزن مناسب باید به خوبی عایق بندی شوند تا در مقابل بخار آب و گرمای تولید شده در فضای کوچک سرویس بهداشتی و حمام دوام آورند.


[ بازدید : 45 ] [ امتیاز : 4 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به درب های سرویس بهداشتی hpl است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]